Ghid Service Auto versiunea BETA 1

 Ghid Service Auto versiunea BETA 1

Maşina dumneavoastră are o problemă ? A venit timpul să efectuaţi inspecţia periodică ?

Ce trebuie să ştim când mergem cu maşina la reparat intr-un service auto ?

Acest ghid va ajuta mulţi fericiţi noi sau vechi posesori de autoturisme, deasemenea şi multe unităţi de service. La finalul reparaţiei clientul va rămâne cu bani mai mulţi în buzunare, cu o maşină bună şi cel mai important, fără peri albi scoşi de următoarele defecte prestabilite de “mecanic”. Unitatea işi va păstra clientul, care la rândul lui poate aduce alţi clienţi !

“ce iubeşti cel mai mult ingrijim cel mai bine”, ar putea fi deviza multor service-uri dar din păcate e, “pentru ce iubeşti cel mai mult vei cheltui cel mai mult”, totul pentru că aşa vrea “mecanicul” …

Urmărim să trezim opinia publică în legătura cu acest jaf la drumul mare, deosebit de important dar ignorat de mulţi şoferi. În acelaşi timp, prin acest proiect unic in România, urmărim să informăm unitatile service despre neregulile constatate, pentru a putea fi remediate în timp cat mai util. Cu mecanici puşi pe “japcă” un service auto are mult de pierdut, trebuie supravegheaţi corespunzător.

Pasul 1
Duceţi maşina în service pentru o diagnoză

Cereţi un deviz estimativ de lucrări care să conţină şi detaliile pieselor ce urmează să fie montate (marcă şi model), inclusiv preţul lor. Dacă aveţi cel mai mic dubiu legat de corectitudinea diagnozei, apelaţi la o altă unitate service şi comparaţi rezultatele. Alegeţi un service ! Trebuie să vă faceţi programare pentru rezolvarea problemelor constatate.

Pasul 2
Pregătiţi maşina pentru reparaţi.

Căutaţi pe internet exact piesele ce urmează să vă fie montate. Le puteţi comanda şi de acolo dacă preţurile sunt mult mai mici, alegeţi piese cu un raport bun preţ/calitate. Sunt multe informaţii disponibile pe forumuri legate de acest subiect, vom include părerea mecanicilor despre calitatea diferitelor piese în acest Ghid.
Comandaţi toate piesele necesare şi prezentaţi-vă la mecanic pentru efectuarea lucrării de reparaţie.

Pasul 3
Repararea maşinii

Nu lăsaţi maşina acolo. Dacă e nevoie de mai multe zile pentru reparaţie, le spuneţi că maşina dumneavoastră trebuie să fie funcţională la închiderea programului de lucru, reveniţi zilnic cu maşina.

Staţi lângă maşină pe toată durata reparaţiei şi observaţi atent ce face mecanicul, puneţi întrebări dacă aveţi nelămuriri. Asiguraţi-vă că aveţi tigări, cafea, apă, suc, mâncare pentru a nu fi nevoiţi să parasiţi unitatea service, s-ar putea să dureze. Dacă se constată alte defecte în timpul reparaţiei, acestea vor fi rezolvate urmând din nou Pasul 1.

Pasul 4
Testarea maşinii reparate

Ieşim cu ea la un test drive să vedem cum se comportă. Dacă apar orice zgomote, defecţiuni care nu existau înainte sau există defecţiuni constatate în devizul estimativ de lucrări şi nereparate, ne întoarcem cu maşina şi nu plătim până nu se remediază problemele.

Pasul 5
Preluarea maşinii după reparaţie

Maşina a fost reparată şi testată. Nu omite nişte lucruri importante, ÎNAINTE SĂ PLĂTIŢI ! Cereţi un deviz de lucrări efectuate. Verificaţi dacă sunt trecute toate reparaţiile realizate de unitatea service, garanţia oferită şi dacă aveţi observaţii(orice mulţumiri sau nemulţumiri) le scrieţi acolo.

Pasul 6
Dacă apar defecte

Dacă apar defecte serioase(costisitoare) la scurt timp dupa ce s-au efectuat lucrări, mergeţi cu maşina într-un alt service auto pentru o diagnoza a maşini. Dacă se constată că mecanicul care a lucrat înainte la maşină a putut provoca stricăciunile se revine la service-ul unde aţi făcut lucrarea pentru a le comunica problema dumneavoastră.

Pasul 7
Dacă nu se rezolvă

Dacă nu se rezolvă problema, aveţi cateva opţiuni : Protecţia Consumatorului sau prin intermediul Ghid Service Auto. Împreună cu partenerii media vom face întâmplarea ta cunoscută tuturor, pentru ca alţii să stea deoparte de probleme similare. Cum e când un mecanic îţi inventează o problemă care te costă 6000 ron, precum în clipul realizat de Pro TV :

Te doare sufletul numai când auzi…să fi inşelat cu venitul pe 4 luni(4X1500), plus nervi si stres ? Trebuie oprit acest „fenomen”.

Cuvinte de final de Ghid Service Auto

Sperăm la o Românie, unde cetăţeanul şi aşa sărac, din păcate mai mult cu duhu, sa nu fie „muls” din toate părţile. Asta e o mega mulgătoare. Respect partenerilor media !

Aceasta este versiunea BETA a , urmează versiunea 1.

Haideţi să schimbăm ceva ! Susţine şi tu ideea.

Ghid Service Auto
Ghid Service Auto